Billeder

10 billeder
Reception 2023

Det blev en god og festlig dag med taler, lancering af jubilæumsskrift, bobler, kage og en masse sjov og ballade i Thyregod Svømmehal og Badeland! Vores bog kan stadig købes! Den sælges gennem vores hjemmeside fra september og ved udvalgte forhandlere og butikker.

22 billeder
Thyregoddag 2022

Se her en masse billeder fra svømmeklubbens fede workshop ved årets Thyregoddag, lørdag den 21. august. Der var masser af sol og lækkert vand, hvor der blev dystet i at blive årets PaddleBattle-mester i Thyregod i fire aldersgrupper.

22 billeder
Albuen Strand

Kig med, når en hel kvindeflok på otte kvinder hoppede i bølgen i Vejle Fjord. Vandet var dejligt, så ruten gik denne mandag aften, ud til Vejle Fjordbroen.

10 billeder
Tour De Thyregod

Thyregod Svømmeklub vil gerne takke alle ni deltagere, der prøvede kræfter med det helt nye engangskoncept, "Cykl En Bog".

4 billeder
Tour De Ironmann

Se lige her!!!! Super seje svømmere har i torsdags givet den gas i Thyregod Svømmehal. Svømmeklubben arrangerede første Tour De France-event --> TOUR DE IRONMAN <-- En mini-ironman i vand!

5 billeder
Mærkesvømning 2022

Årets mærkesvømning var en skøn eftermiddag i svømningens tegn. 30 af klubbens svømmere kastede sig ud i bassinet og svømmede den ene bane efter den anden, til arme og ben ikke kunne mere 💦 Vi nåede, 90925 svømmede meter, og hermed skal lyde et kæmpe tillykke til de seje svømmere - så sejt! 😎

5 billeder
Årsmøde i DGI Sydøstjylland 2021

Tirsdag, den 30. november var et par af klubbens instruktører til det årlige årsmøde i DGI Sydøstjylland, som er en af vores hovedorganisationer. Det var spændende, som det plejer og vi fik både hædret årets forening, hørt årsberetningen, godkendt regnskabet, valgt bestyrelse og en masse andet.

7 billeder
Generalforsamling 2021

Billeder fra generalforsamlingen i 2021, hvor bestyrelsen havde en lille gave til den afgående formand, i form af den "SJOVE" mand, Ove Kristensen.

1 billeder
Billeder fra TSK

Følg med her, for at se de seneste billeder fra TSK - Thyregod Svømmeklub.

13 billeder
Workshop med Andrea Gilardoni

💦 Aqua Fitness workshop 💦 I oktober 2020 havde vi besøg af italienske Andrea Gilardoni, som var kommet hele vejen fra Milano i Italien, for at afholde to Aqua Fitness-workshops, hvor han ikke sparede på energien 😅😅🏋️‍♂️ Det var som altid, hårdt, intenst og en fantastisk oplevelse 💦💦

12 billeder
Mærkesvømning 2020

Se her lidt stemningsbilleder fra "Mærkesvømning 2020".