4 billeder

Tour De Ironmann

Se lige her!!!! Super seje svømmere har i torsdags givet den gas i Thyregod Svømmehal. Svømmeklubben arrangerede første Tour De France-event --> TOUR DE IRONMAN <-- En mini-ironman i vand!

Mød de seje deltagere: Fra venstre, Jesper, Pia, Gitte, Mathilde, Lone, Ida, Mia, Anna, Julie, Jesper, Monika og Leif.

Tour De Ironman - alt det du OGSÅ kan i vand

Nu er vi klar i Thyregod Svømmeklub! Vi er klar med den fedeste optakt til Tour De France i Vejle. Nu har du muligheden for, at deltage i nok VERDENS første “Tour De Ironman”, og det hele foregår i Thyregod Svømmehal! Vi har sammensat et skarpt program, som alle kan være med til!

Vi er klar med følgende program:

1. Vi lægger blidt ud med 20 min. svømning.
  2. Efterfulgt af 10 min. pause.
  3. 20 min. cykling i VAND
  4. Efterfulgt af 10 min. pause.
  5. 20 min. løb → JA, OGSÅ I VAND …

Vi er klar med kompetente instruktører og en masse vand, som gør din ironman helt unik og udfordrende. En kombination af svømning, cykling og løb i vand, er kun set her, i Thyregod Svømmeklub! GRATIS! Tilmelding via Thyregod Svømmeklubs hjemmeside.