Lone Andersen

Foto: Jim Hoff, Vores Lokalavis.

Lone Andersen

Lone Andersen er en af klubbens mangeårige ildsjæle. Hun har været en del af klubben "altid". Da hun så endelig kunne rykke videre og blive instruktør, så blev hun det. Ja, hun blev instruktør som fjortenårig og derfra har det ene taget det andet.

Lone har selv svømme konkurrencesvømning og været tilknyttet nærmest samtlige hold.

Hun startede med undervisningen af børn og herefter greb det om sig siden har Lone arbejdet med baby- og familiesvømning, handikapsvømning, talent- og konkurrencesvømning, voksne motionister, vandgymnastik og vandskræk. Og vandskræk-holdene bestrider Lone stadig i dag.

Begrundelse:

1. Lone har som mangeårig instruktør været involveret i alle svømmeklubbens hold gennem tiden, siden hun som fjortenårig blev uddannet instruktør.
  2. Lone har som tidligere konkurrencesvømmer i klubben tilegnet sig ekstra-ordinær stor viden om klubben og har om nogen sat sit præg på udviklingen.
  3. Lone yder altid en stor indsats med de praktiske opgaver ved afvikling af det årlige klubmesterskab, hvor hun i mange år har sørget for udarbejdelse af løbslister.
  4. Lone har varetaget en hel del svømmehold, som bl.a. baby- og familiesvømning, handikapsvømning, talent- og konkurrencesvømning, vandgymnastik, voksen-motion og vandskræk-hold.
  5. Lone er særdeles vellidt blandt hele staben, og det er og har altid været en fornøjelse at samarbejde med Lone.