127994565 2924925557743366 1226964637235671009 N

Sponsorer til nyt svømmeskolekoncept

TSK - Thyregod Svømmeklub vil gerne rette en særlig tak til følgende sponsorer, som har gjort det muligt for os, at opsætte et nyt svømmeskolekoncept med hjælp fra DGI, i 2019.

En stor tak til:

• Center Thyregod
  • Thyregod Kursuscenter
  • Thyregod A/S
  • Pagaard Elektro A/S
  • Sportigan, Give
  • Dagli'Brugsen Thyregod
  • Den Jyske Sparekasse

Udvalget for lokalsamfund og nærdemokratis Tour de France pulje

Vi vil gerne rette en særlig tak til "Udvalget for lokalsamfund og nærdemokrati" for at støtte Thyregod Svømmeklub med midler fra "Tour de France puljen". Puljens penge er gået til, at indkøbe materialer til afholdelse af helt særligt ekstraordinære arrangementer i forbindelse med aktiviteter i Vejle Kommunes 100 dages-program i anledningen af Tour De France' tredje etape i Vejle Kommune.

Thyregod Svømmeklub har indkøbt løbebælter, så ideen for en mini-ironmann i vand, blev gjort mulig:

• 20 min. svømning
  • 20. min cykling på aquacykler
  • 20. min løb på en løbebane i vand

Derudover er midlerne brugt til vandtætte headset, så hensigten med udviklingskonceptet: "Cykl En Bog" har kunne blive en realitet. Derudover er det alt sammen materialer og redskaber, der gør det muligt for Thyregod Svømmeklub af diske op med endnu flere aktiviteter for både børn, voksne og unge i mange år frem. Så en stor tak til "Udvalget for lokalsamfund og nærdemokrati".

Midtjyden 0109

Tak Til Nordea-fonden og Aqua+

Aqua+ er Dansk Svømmeunions store projekt, der har til formål at fat få endnu flere danskere til at være aktive i vand. Aqua+ er et fireårigt projekt, der er støttet af Nordea-fonden.

Målsætningen er at i alt 20.000 flere tweens og voksne bliver ”vandaktive” henover projektets fireårige periode. Begrebet ”vandaktive” skal forstås bredt, og dækker over at man både kan være vandaktiv i forenings-/klubregi, regelmæssigt vandaktiv som selvorganiseret motionist, eller vandaktiv ved at deltage i enkeltstående events i projektet.

Projektet har to fokusområder, henholdsvis:

• Aqua+ CrawlFit
  • Aqua+ Tweens

Vi vil gerne rette en særlig tak til Nordea-fonden, for at støtte Thyregod Svømmeklub med midler til dels, at få flere voksne til at svømme crawl, selv, med Crawlfit-tavlen og dels til, at få flere unge ind i vores forening med tiltaget fra Dansk Svømmeunion; AQUA+!

Læs Mere, Her!
Hjemmeside 1970X700px
Stepb Nk

Tak Til Nordea-fonden

Thyregod Svømmeklub vil gerne rette en særlig tak til Nordea-fonden, for i 2021/22, at støtte klubben med midler, som har givet klubben mulighed for at indkøbe 10 stepbænke til brug på vores motionshold i svømmehallen. Mulighederne og aktiviteterne kan nu blive alsidige og give svømmerne en bred vifte af attraktive øvelser og motionsaktiviteter, som helt sikkert også vil tiltrække nye.

Vi takker mange gange!