Arrangementer

Her finder du en oversigt samt information om vores arrangementer. For at se dato, find "kalender" i øverste bjælke.

Invitationen til 2022

💦 Klubmesterskab 💦

Alle børn, som er medlem i svømmeklubben (dog ikke "Plask og Leg") kan deltage i stævnet. Forældre og andre interesserede er meget velkomne til at komme og kigge på.

Man kan dyste i en af følgende to konkurrencer:

1. ”Vis hvad du kan”, ved at svømme 3x25 meter. 1 x crawl, 1 x rygcrawl og en valgfri tur, for at vise hvad du har lært.
  2. At deltage i konkurrencen om at blive klubmester for sin årgang.

Hvis du deltager i konkurrencen, svømmer du uden bælte og vinger.
Der kåres en klubmester for hver årgang (dreng og pige).

Konkurrencen svømmes efter følgende program:

• Årgang 2008 og yngre: 50 m bryst, 50 m ryg, 50 m crawl.
  • Årgang 2003–2007: 100 m bryst, 100 m ryg, 100 m crawl.

Der bliver mulighed for 20 min. fri leg i begge bassiner for alle svømmere efter stævnet. Efter stævnet er der overrækkelse af diplom og erindringsgave til alle svømmerne, og præmie til vinderne af klubmesterskabet.

💦 Mærkesvømning 💦

Alle, der svømmer uden bælte og vinger, har denne dag mulighed for at komme i svømmehallen og svømme sig til et mærke. For dem der ved, at de vil svømme langt, er der svømmestart og optælling af baner fra kl. 14:00. Vi svømmer til kl. 18:00, så det er i dette tidsrum, at muligheden for at svømme er der.

Der kan være ventetid på at komme i vandet - så husk et ekstra håndklæde, hvis du skal vente på en bane. Det er forbudt at spise under svømningen, men man må gerne have en flaske med vand med. Hvis man, som forældre har lyst til at være med til at tælle baner under arrangementet - så skal I være meget velkommen til at kontakte os.

Der er mærker, lige fra 25M, 50M, 100M, 200M, 300M og helt op til 25000M. Mærkerne sælges for 10 DKK pr. styk.

HUSK: Ingen tilmelding. Man møder blot op og svømmer mellem 14:00-18:00