TTK - Thyregod Triatlonklub

Thyregod Triatlonklub er en frivillig forening til fremme af triatlonsporten i lokalområdet (Thyregod-Vester). Siden vil løbende bliver opdateret med nyheder og events.

Velkommen Til Thyregod Triatlonklub

I april 2015 kunne Thyregod Svømmeklub åbne sin underafdeling "TTK-Thyregod Triatlonklub" med højdepunktet; Thyregod Mini-triatlon 2015. Det blev en stor succes og så god, at vi besluttede at udføre endnu et fabeltastisk event i oktober 2015. Det blev ligeså godt modtaget, som første event og nu begyndte Thyregod Svømmeklub "Midtjyden" for alvor, at bryde igennem med voksenidrætten og den alternative og moderne motionsform, hvor man kombinerer, svømning, cykling og løb.

Svømmeklubbens arbejde med triatlon har stået på pause i en del år, da fokus har været andetsteds. Har du lysten til, at komme i gang med triatlon og vil du være med til, at planlægge det sammen med Thyregod Svømmeklub? Så er du meget velkommen til, at kontakte bestyrelsen.