Svømmeklubben er blevet en velkomstforening!

Som Velkomstforening er vi en del af en landsdækkende mobilisering af foreninger, der gør en forskel, og som er nemt at komme til, når man er ny i foreningslivet.

Hvad er en Velkomstforening, egentlig?
Det er ofte de små ting, der afgør, om du føler dig velkommen, som ny i et fællesskab. Om de andre er opmærksomme på dig. Om det er tydeligt, hvem du skal henvende dig til, så du ikke føler, at du går og flagrer. Om der er en, der siger tak for i dag og spørger, om du kommer igen næste gang.

Vi er en af de idrætsforeninger, der gerne vil gøre noget særligt for, at nye medlemmer føler sig godt taget imod. Og det er der brug for.

I svømmeklubben er vi i sæsonopstarten både klar med, flag, rød løber og bestyrelsesrepræsentanter, der er klar til at svare på spørgsmål. Få svar på dine spørgsmål, inden du går ind og klæder om, og er der dukket flere spørgsmål op, siden, så kan du til hver en tid, tale med instruktøren, som vil byde dig velkommen og, takke pænt for denne gang med et, "tak for i dag, vi ses"!