Open Water Week

Vi sluttede af med et perfekt åbent vand-arrangement i forbindelse med Open Water Week 2022!

Svømmeklubbens seje svømmere kastede sig endnu en gang i den dejlige blå bølge i Vejle Fjord, og det var en fantastisk svømmetur i lækkert vand ved Albuen Strand. I forbindelse med det nationale Open Water Week, som arrangeres af DGI og Bevæg Dig For Livet, har svømmeklubben meldt sig på banen, som vi plejer van, med fede arrangementer, hvor vi har svømmet, lært at vandet at kende, fået nogenlunde styr på vejrtrækningen og så har vi kombineret det hele og fået en rigtig god svømmetur ud af det!

Vi har haft rutinerede svømmere med i vandet og givet plads til nye og kommende åbent vand-svømmere. Det var en fornøjelse, at se deltagerne smile, være glade og helt oppe at køre, da vi trådte op af vandet.

Thyregod Svømmeklub kører et åbent vand-svømmehold, hver mandag aften, kl. 19:00, som man gratis kan tilmelde sig. Holdet fortsætter frem til 1. september 2022, og for at være en del af svømmeklubben, er det nødvendigt at tilmelde sig holdet, som gøres ved, at finde menupunktet "Tilmelding". Ellers kan du læse mere om svømmeklubbens vision om åbent vand-svømning, ved at klikke på menupunktet "TOW" og du kan også finde klubbens to åbent vand-facebookgrupper!