Læseklub med forfatterbesøg

Tirsdag, den 9. september 2021 var foreningens læseklub atter samlet, denne gang var lidt speciel, da vi havde ekstraordinært besøg af forfatteren, hvis bog der blev læst op af.

"Svøm en bog", TSK - Thyregod Svømmeklubs læseklub i vand.

Tirsdag, den 9. november mødtes læseklubben for tredje gang i år til, endnu en omgang vandlæsning og efterfølgende blev bogen diskuteret, sammen med bogens landskendte forfatter, Jesper Wung-Sung. Forfatterens nye bog, som blev udgivet her i 2021, "Kvinde set fra ryggen", handler om Ida og Vilhelm Hammershøi, og er en spændende exofiktiv roman, som fortæller om pigen, der kun ses fra ryggen.

Læseklubben ligger i vandet og svømmer, mens deltagerne har hørertelefoner på, så man kan ligge og lytte, mens man er i vandet. Det er en alternativ form for svømning og sanserne stimuleres i høj grad, når man både skal lytte og være opmærksom på vandets indflydelse. Det er "Bevæg dig for livet", som fik ideen, og i samarbejde med Vejle Bibliotekerne, har vi fået sat gang i et unikt samarbejde på tværs af de tre organisationer. Indtil videre fortsætter holdet, som lige nu har otte deltagere.

Er det noget for dig? Og vil du gerne vide mere? Så tøv ikke med, enten at tilmelde dig holdet eller kontakte os.

Vi glæder os meget til, at høre fra jer. Læseklubben mødes næste gang, den 7. december 2021, kl. 11:30.

IMG 20211109 114442