Cykl En Bog - Prikken Over Touren

I Thyregod Svømmeklub har vi cyklet en bog, som de første i Danmark og efter hvad vi selv ved, også de første i verden ...!

I Thyregod Svømmeklub har vi de sidste tre sæsoner haft succes med det og nye og alternative koncept "Svøm En Bog" - den svømmende læseklub. Med det forestående afvikling af Tour De France 3. etape i Vejle i sommeren 2022, øjnede vi i svømmeklubben muligheden for, at anvende vores super-seje-og-tjekkede-aquabikes, som vi hermed har kombineret med en lydbog, så "Svøm En Bog" er blevet til "Cykl En Bog".

Cykl En Bog! Lyder det ikke skørt? Du kombinerer cykling, cykellitteratur og vand. Mens du cykler, guider instruktøren dig, gennem et mildt træningsprogram. Og nu er twisten så, at mens du cykler, lytter du til en lydbog via super-tjekkede-og-helt-nye-vandtætte-høretelefoner. Bogen handlede om "De Danske Tour De France-helte" og Jørgen Leths egenoplæsning af "Det Uperfekte Menneske", så stemningen kom, så du blot kunne læne dig cyklende tilbage og lytte!

Tolv super seje svømmende cyklister deltog lørdag, den 7. maj i Thyregod Svømmehal. Og det var så sjovt!