Aqua Inspiration 2022

Årets store svømmekonference i Esbjerg er slut og alle instruktører er udmattede og brugt på den mest fantastiske måde!

Svømmeklubben havde i år hele syv instruktører med på "Instruktørsporet" og vi gav den alle gas, så vi kunne få mest mulig ud af de forskellige workshops. Det har været hårdt og udfordrende, men på samme tid meget givende, fordi vi alle kan få en masse redskaber og værktøjer med hjem i klubben, som vi så kan arbejde videre med eller udvikle på, så vi kan gøre det vi brænder mest for, nemlig at arrangere svømmeaktiviteter for den brede lokalbefolkning!

Weekenden har budt på erfaringsudvikling, networking, fysisk og mental træning, oplevelser, vand og to gæsteoplægsholdere fra hhv. Polen og Portugal, som gav os en hel del at tænke over.

Vi håber snart klubben kan komme i gang igen, så vi kan få brugt alle de nye og skarpe færdigheder, som vi har arbejde med en hel weekend!

Tusind tak til Esbjerg, DGI og Dansk Svømmeunion. Thyregod Svømmeklub er klar igen i 2023, på gensyn!