Åbent vand-sæsonen er skudt i gang!

Søndag, den 7. maj, var den officielle svøm ud-dag, hvilket betyder, at svømmere i hele Danmark officielt har åbnet "åbent vand-svømmesæsonen" 2023.

Thyregod Svømmeklub har været med i den officielle svøm ud-dag. Fire af klubbens seje svømmere kastede sig den 7. maj i bølgen blå i Vejle Fjord. Vandet var dejligt koldt, og vi havde en hyggelig og sjov tur! Det var dejligt, atter at komme ud igen.
Svømmeklubben fortsætter åbent vand-sæsonen fra juni og hver mandag frem til det dårlige vejr kommer. Vi svømmer som vi plejer van, fra Albuen Strand i Vejle, hvor alle er velkommen til til at joine os. Har du lyst til, at bide kræfter med det åbne vand? Så skal du helt sikkert melde dig til vores åbent vand-hold (gratis). Vi stiller alt det nødvendige udstyr til rådighed, som:
  • Våddragt
  • Havtaske
  • Svømmebriller
  • Badehætte

Lyder det som noget for dig? Så tag endelig kontakt eller tilmeld dig direkte her på hjemmesiden.

344549684 575346094695785 6747309267665625258 N