7 maj
  • Søndag, 15.00 – 17.00

Officiel Svøm ud-dag

Så er det på søndag det sker!!!! DER ER OFFICIEL SVØM UD-DAG, SØNDAG DEN 7. MAJ OG THYREGOD SVØMMEKLUB ER MED! Vi svømmer fra Albuen Strand, kl. 15:00. Fælles kørsel fra Thyregod Fritidscenter, kl. 14:15. Ses vi?

VÆR MED, NÅR HELE LANDET SVØMMER UD
Søndag den 7. maj 2023 er den officielle Svøm ud-dag, og vi vil gerne invitere dig og din svømmemakker med. Udendørssvømmesæsonen i Danmark startet altid den første søndag i maj, hvor klubber, svømmefællesskaber og selvorganiserede svømmer hopper i åbent vand.
Bevæg dig for livet - Svømning bakker op om dagen og opfordrer dig og din klub/dit svømmefællesskab til at dele her i begivenheden, hvor og hvornår I svømmer. På den måde kan endnu flere forhåbentlig være med, når vi skyder åbent vand-sæsonen i gang
Husk også at holde øje med åbent vand-kalenderen på www.openwater.dk, der løbende opdateres med åbent vand-arrangementer i hele landet.
Vi har udstyret: Våddragt, svømmebriller, badehætte og havtaske.
2015 06 13 16H03m40