Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for Thyregod Svømmeklub

Indbetalte beløb kan som udgangspunkt ikke refunderes, med mindre andet er anført i beskrivelsen om det enkelte hold/aktivitet. Indbetalte beløb refunderes kun i særlige tilfælde (se nedenstående), og kun efter aftale med den ansvarlige medlemskoordinator. Der modtages betaling fra flg. korttyper: Dankort og Visa Dankort. Såfremt du ikke har mulighed for at betale med Dankort eller Visa Dankort kan du betale med en bankoverførsel ved at kontakte kasserer@thyregodsvommeklub.dk. BEMÆRK ! Der pålægges et administrationsgebyr på 100 kr. for betalinger der ikke modtages via Dankort / Visa Dankort. Din tilmelding er først registreret når du modtager en kvittering for betalingen. Thyregod Svømmeklub gennemgår hver enkelt tilmelding, og forbeholder sig retten til at afvise medlemmer, som ikke overholder kravene på det tilmeldte hold. Spørgsmål vedr. dit medlemsskab kan rettes til: formand@thyregodsvommeklub.dk eller kasserer@thyregodsvommeklub.dk.

BEMÆRK: Vi forholder os til Covid19 løbende, og følger naturligvis de officielle retnings linjer for Covid19. Såfremt sæonen annuleres pga. Covid19 eller forkortes forholder vi os til at reducere i kontigentet, dette vil være til udbetaling senere i sæsonen.